MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj!

2012|08|29

Kochani Famowicze, zachęcamy Was do udziału w konkursie MUSIC FOR LIFE – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj! Zwycięzca otrzyma 20 000 zł.

Ruszyła muzyczna machina pomocy dzieciom. Już ponad 120 utworów młodych artystów z całej Polski, reprezentujących różne gatunki muzyczne, zarejestrowanych zostało na społecznej platformie musicforlife.pl. Klikając na utwór zasilamy konto Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie leczone są dzieci z problemami układu słuchu. Artysta, który zbierze od internautów najwięcej głosów otrzyma 20 000 zł. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej m.in.: Mietek Szcześniak, Hlinka Mlynkova, Maryla Rodowicz, Kasia Cerekwicka, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Zespół ROAN, Golec uOrkiestra, a ambasadorami MUSIC FOR LIFE są: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha.

Kampania powstała z myślą o wszystkich, którzy kochają muzykę i chcą pomagać. Na musicforlife.pl odkryjesz muzyczne talenty i posłuchasz nowych wykonawców. Portal tętni muzyką, aktualnościami o gwiazdach, informacjami o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach MUSIC FOR LIFE cyklicznie odbywać się będą także muzyczne wydarzenia, promujące ideę kampanii. Akcja obecna będzie również na wybranych festiwalach, koncertach gwiazd oraz wielu inicjatywach związanych z muzyką.

WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE MUSIC FOR LIFE
Wszystkich wykonawców chętnych do udziału w konkursie zapraszamy do nadsyłania swoich zgłoszeń, w skład którego wchodzi: bio wykonawcy, zdjęcie, utwory – od 1 do 3 – poprzez stronę musicforlife.pl.

Rozstrzygnięcie I edycji konkursu odbędzie się w październiku 2012 r. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Fundacja ORIMARI, a patronat medyczny nad akcją objęło Centrum Zdrowia Dziecka.

Więcej informacji:
www.musicforlife.pl
www.facebook.com/MusicForLifePL

Fundacja ORIMARI | Fundacja istnieje od 2006 roku, a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać blisko 2 miliony złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. ORIMARI przez kilka lat prowadziła kampanię społeczno-edukacyjną „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – BADAJ SWOJE DZIECKO” na rzecz profilaktyki chorób u dzieci, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Jest także inicjatorem i organizatorem cyklicznych imprez, które realizuje wraz z siecią hoteli Starwood Hotels & Resorts, Smaki Dobra i Słodki Smak Dobra. Kampania MUSIC FOR LIFE powstała z inicjatywy założycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej. | www.orimari.com